Some nights I stay up

Hade otroligt svårt att somna igår, trots att jag var trött så gick det inte förräns halv 4. Idiotiskt.. 
Försökte plugga i skolan idag men det gick la sådär.. är förberedd inför morgondagens seminarie iaf om det ens kommer att bli av, återstår att se.  Tentan på fredag känns i princip dödsdömd just nu men ibland får det var så också. Men trots det är jag glad, jag hade en otroligt bra pratstund med Rasmus och bra pratstund med honom i eftermiddag också.  Ibland när det tittar tillbaka på hösten så gör det mig lite glad på ett sätt också, det känns fel att säga men det har gjort väldigt mkt bra saker också, åtminstone för mig då jag både utvecklats, lärt mig vad som är viktigt och dessutom fått en fantastisk vän på köpet. :)  
Sen har jag dessutom fixat en sommarjobbsintervju till på måndag och det känns fantastiskt, håller alla tummar och tår för att det kan fixas! Hade behövt jobba i sommar känner jag och hade varit jäkligt skönt att få det fixat inför insparken och hösten och så :) peppar peppar ta i trä!   Det blir spännande att se. 
 
Känner mig lite glad ändå, plugget får det gå som det går med den här veckan känner jag. Utbildningen är viktig för mig och skolan har alltid varit det, men ibland finns det andra saker som drar och kräver uppmärksamhet. Så är det bara! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0