Sjung Carolus sång

Kväll med mkt humor på fbchatten igår som vanligt, detta fantastiska verktyg. :p  vissa människor i min värld är så satans snälla och söta både på sms och på fb. 
Idag har varit riktigt irriterad och nervös, redovisning idag som ändå gick bra, jag var ärlig och sa att jag var nervös och gruppen backade upp mig och berömde mig efteråt, himla skönt :) Det behövs höras såna saker ibland och när folk t.om säger " Sara, allvarligt talat. Det gick bra", då känns det bra! 
Dock är jag mäkta irriterad på en av mina föreläsare idag som också examinerade som det syns så väl på när hon inte tycker om ngt och som biter till när hon inte håller med alls.. inte professionellt ngnstans! 
Snälla Emma följde med mig och letade reda på var jag ska vara på fredag inför intervjun, räddaren i nöden :) det var lätt att hitta så det blir kanon!  
 
Försöker få bort min irritation nu med lite tv innan jag ska sätta igång och plugga, Gillar vädret dock idag med regn och blåst, alltid ngt. :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0