Silverland Silverland ensam i ett silverland

Godkväll!  Igår började jag på en ny bok av Håkan Nesser, "Himlen över London", verkar lovande iaf. Å andra sidan är Håkan Nesser alltid bra!  
Idag har jag haft en bra dag matmässigt och en helt ok dag pluggmässigt, ska plugga en liten stund till nu innan jag lägger mig och läser. Antar att jag kommer att bli störd senare som jag blivit hela långa dagen av olika människor. :p funderar allvarligt talat att stänga av telefonen en hel dag ngn dag den här veckan, kan vara bra för mig att vara utan telefon och bra att få vara lite ifred. Varför inte liksom? 
Imorgon är det föreläsning 9-12 och sen på eftermiddagen och kvällen träffar jag en väldigt saknad Sanne, och det kommer bli magiskt :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0