May the force be with you

Rasmus sällskapade mig hela kvällen igår med mat, Glee och Star Wars. Jag förstår hysterin kring det nu, har sett en film och är fascinerad på ngt konstigt vänster.. herregud. Jag som ratat det i hela mitt liv tycker nu om det, det är sjukt hur vindarna kan vända!    Rasmus lyckas omvända mig med saker och ting, först dansband och nu Star Wars.. inte ok :p  Jag säger då det!  
 
Idag har jag suttit och svurit åt en powerpoint i hela 4 timmar.. powerpoint är verkligen min största akilleshäl vilket är djävulskt frustrerande med tanke på att jag kommer att behöva använda det väldigt ofta när jag undervisar mina elever sen.  Har nog iaf lyckats få till en ok powerpoint till redovisningen av IKT på onsdag, men det tog som sagt sin tid. Å andra sidan var jag tvungen att läsa in mig på det som powerpointen ska handla om så det tog ju sin lilla tid. 
Är helt slut i huvudet nu och frustrationen börjar försvinna, tack och lov!  
Därför spenderar jag kvällen med kvällsmacka, te, Mästarnas Mästare, film och en väääldigt lång dusch.
 
Imorgon blir det plugg i skolan tills jag inte orkar mer. Tentan på fredag kan gå och dra sig ngnstans känner jag just nu!  Men vi hade iaf tur med vädret, ;) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0