Leende guldbruna ögon har förälskat mig i

Fantastiska timmar med min fina Robert i tisdags med två enorma koppar te, en heldel flum med tvreklamer och prat om människor vi känner. :) Alltid lika trevlig.  Han gör mig glad den där pojken och han ser mer än många andra och det är awesome! 
Igår var det föreläsning med den bästa föreläsaren, humor på hög nivå och jag skulle kunna lyssna på honom i timtal. Sen blev det att kolla Battle-shots som Pedsex arrangerade innan det blev en spontan tripp till kåren. Kåren gör en alltid glad och man får alltid så många insikter, vid halv 1 togs bussen hem och sen spenderade jag ett par timmar med finaste Robert och bara hängde och pratade. :) topp! 
 
Idag är jag riktigt trött efter en föreläsning som tog musten ur mig så jag tänker spendera min kväll i min soffa tills jag totalt stupar! 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0