Låtsas som hon inte vet

Grymt skönt att dega i min soffa i torsdags, började läsa en ny bok för första gången på jag vet inte när. 
Igår hade jag en skön dag med tvätt och bokläsning. Sen ringde jag Sanne en stund, att man kan börja gråta och bli känslosam bara av att höra ngns röst. Att vi båda i varsin ände med eller mindre gråter över att bara känna lättnaden av att höra varandras röster, lite småkomiskt!  Det är så lätt med Sanne på det sättet iochmed att vi har bott ihop så kan vi läsa varandras tystnader, varandras suckar och varandras tonfall, och jag älskar det. Som jag saknar henne.. sinnessjukt. 
Sen spenderade jag kvällen igår med Rasmus och käkade pizza, såg Glee, mest bara log och tjockade oss i varsin hörna i soffan och hade det bra :) det är vid såna tillfällen då jag bara är utan att tänka och det är grymt skönt!   Strax efter 3 blev jag själv men somnade inte förrän strax efter 6, lite halvweird att se det ljusna utan för fönstret, det var ett bra tag sen det hände sist!  Läste ut min bok jag började på i torsdags, bra var den iaf. Hatar att jag börjar komma in i en svacka nu igen då jag inte sover, eller sover gör jag men jag sover konstiga tider men rätt antal timmar. Men det går ju i perioder och så mkt som jag sov under min tonårstid så lär jag ha mängder att ta från lagret! :p 
 
Idag måste jag försöka plugga, har inte kommit ngnstans alls och det känns inte bra för fem öre att veta att nästa tenta ligger redan om 2 veckor igen.. jävla historia 1-30hp.  Men sånt är livet. Tror jag behöver lite mer tid för mig själv att bara sitta med mina böcker, stänga av tankarna och fokusera på ngt annt än saker runt omrking mig ett tag och läsa istället. 
 
Om du drar, då vet jag inte vad jag gör. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0