Jag vet att ni saknar förmågan att förstå den allra enklaste sak

Jag somnade trots allt glad igår, även om det tog en stund att sova då kroppen och huvudet var för trötta. 
Idag har jag äntligen kommit igång med att plugga, det går långsamt men det går åtminstone och det ser jag åtminstone som en lite seger. :)  Har även tagit itu med mina matproblem och ätit två ggr idag, vilket är awesome med tanke på att det sällan händer då jag är ledig ochensam en hel dag.  
Ikväll har jag sett Mästarnas Mästare och Clash of the Titans och kollar nu Wrath of Titans. Bra skit! När den är slut ska jag läsa en stund innan sängdax, det är dax att börja läsa på kvällarna igen så jag kanske sover bättre. Näst på tur av böckerna jag ska läsa blir Håkan Nesser, har saknat deckare i mitt liv. Var ett tag sen :p 
 
Imorgon är jag ledig, surprise surprise med tanke på att de flesta måndagarna ser ut så. Då blir det pluggryck som man aldrig sett maken till och tillåter vädret så kan det även bli en promenad om jag känner för det! :) 
Det finns mkt att vara glad över just nu, gäller att komma ihåg det också och jag är glad för att jag nuförtiden är glad i princip jämt och att jag kan bli glad på två sekunder av småsaker. Det krävs så lite för att göra mig glad. :)   Snart är det sommar, inspark 2013 och det finns alltid ngt bra med varje dag! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0