Ingen kan ha allting men alltid har man nått

Det var extremt skönt att vara själv igår, bara ta det lugnt med film och "The Tudors". Gött! 
Idag har jag en sån där "gör lite vad du känner för-dag" vilket innebär att inte speciellt mkt har blivit gjort idag mer än att betala en jäkla massa pengar till försäkringskassan, how fun. 
Ikväll leker jag ev med Robert en stund, tisdagshäng for the win :) imorgon är det föreläsning igen och det passar mig som handen i handsken, skönt att gå till skolan ibland!  
Magontet existerar fortfarande och jag vet inte varför det angriper mig nu med tanke på all tid som är kvar och att det inte ens är säkert att det blir aktuellt.. 
 
Nee, nu måste jag plugga en stund och så är det med det! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0