If it makes you happy it can't be that bad

Bra dag igår med plugg med Rasmus och Robert, 6 timmar med en massa läsande och en del flum. Lasse joinade en stund också :)  Jag och Robert spenderade hela 2 timmar åt att prata om styret i Frankrike under Franska revolutionen som är oerhört invecklat och då kom vi enbart halvvägs! Skjut mig säger jag bara.. jag som alltid tyckt att jag har kläm på Franska revolutionen verkar inte ha ngn koll alls och det känns inte särskilt stabilt.. varför lärde inte ToffelAnders oss mer?! 
 
Jag och Robert mötte upp Henke, Mia och Pohl och kollade på Dodgeballturneringen sen, duktiga lag och det är alltid en lika stor chock att se vissa människor och hur de hanterar en maktsituation, extremt kul att se :) Sen drog jag hem och såg filmen "Billy Madison" för första gången på flera år, fortfarande bra. Adam Sandler har sina stunder!   12 timmars sömn blev det inatt och det är jag glad för då min huvudvärk som jag vaknade med först försvann. Nu har jag städat färdigt och sökt lite sommarjobb till och det är dax att plugga lite drygt en timme innan storebror kommer och gör min kväll en aning roligare :) tipp topp!  
Solen skiner och det gör mig glad, grymt gött att bara kunna gå i tjocktröja ute påväg till Konsum utan att frysa, våren och försommaren är här och det känns fantastiskt :D   Det enda som fattas mig nu är Gemlas elljuspår, mammas bil och mina gamla gemlavänner, jag saknar dem när det fina vädret tittar fram med alla grillkvällar, alla kvällspromenader, alla picknickar, allt bilkörande och det maniska cyklandet. Fina minnen! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0