Hör vårt stridsrop Gott mit Uns

Fin kväll med Rasmus i fredags med mat, skratt åt youtube, en film och allmänt flummande åt ljud, dessa kvällar... men jag gillar dem väldigt mkt!   Igår spenderade jag dagen med tvätt och att göra köttfärssås och sen drog jag hem till en väldigt saknad Simon och levde rövare i hans soffa ett par timmar med 3 koppar te, 2 filmer, musik och en del prat. :) fint det! Det är skönt att komma till Simon och bara få vara vanliga hederliga Sara ett par timmar,  inte Jönna, inte Tutt eller Tuttan utan bara Sara. Tråkiga Sara, :p  det är ganska skönt ibland! 
Vid kvart i två tog jag bussen hem, mötte Rasmus på bussen så fick byta ett par ord med honom. Alltid trevligt!  
 
Idag ska jag göra köttgryta och sen ikväll ska jag få middag hemma hos Rasmus, trevligt värre. :) 
Nu blir det en macka eller två iaf annars blir inte storebror glad.  
 
Det är jobbigt ibland när vissa människor saknar en som inte ska sakna en, och som så uppenbart gör det också. Varför ska det vara så satans komplicerat och varför kan jag inte bara be dig flyga åt fanders ibland? Det hade gjort många saker ganska mkt enklare. Även om saker är enklare nu än förr!  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0