Here I go again on my own, going down the only road I've ever known

Avslutade kvällen igår med att se halva filmen "Hook", minnen på den! Sen somnade jag väldigt gott och glad efter en effektiv dag. Jag vaknade därför glad idag och har varit effektiv med föreläsning och 4.5 timmes plugg, att åka hem kändes inte som ett alternativ så jag följde istället Rasmus exempel och stannade och pluggade i skolan, himla bra och väldigt effektiv tid. :) Blir glad när det går bra. Min pluggmotivation har börjat återvända efter att inte ha funnits sen i Oktober, och det känns förbannat bra. Att lägga c-uppsatsen åt sidan på riktigt har hjälpt väldigt mkt att inte ha stressen hängande över huvudet och då känns det genast enklare att ta tag i andra grejer på riktigt igen :)  HMMMMMM! 
Nu är jag hemkommen och har 10 sidor kvar att läsa igenom innan jag tar kväll på riktigt, och då blir det middag och sen tar jag ledigt resten av kvällen. Magiskt skönt :) 
 
PUSS 

Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig med helan <3

2013-04-19 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0