Hamnat i vassen

Somnade grymt gott i lördags efter en bra dag, och mitt trådlösa funkar alldeles utmärkt igen. halleluja! 
Gårdagen spenderade jag en stund på A6 med att kolla på vårjacka, hittade ingen dock direkt. Drog Robert med mig för sällskap. Sen hade jag ett samtal med finaste tjejen Johanna, som jag saknar henne och jag ser väldigt mkt framemot att träffa henne på fredag! :) Jag drog sen hem till Robert för tacos, mästarnas mästare, inför ESC och filmen Neverwas. Himla bra kväll som jag behövde! Lite drygt 10 timmar går så sjukt fort med honom..  Och att sitta och skratta åt kommentarer som "Hon gör en Bengt.. Sara, han heter Bernt" och "Hamnat i vasseeeen", gjorde min dag utan tvekan :) Vi har inte setts så mkt utanför skolan den senaste tiden han och jag, ngt som jag saknar väldigt mkt. Vi får se till att ändra lite på det. :) I sommar om inte annat då både han och jag är kvar i Jönnet!   Fin kväll med Robert iaf :) 
 
Idag vaknade jag med en extremt täppt näsa och torr hals, how fun! Dock är jag inte direkt förvånad, blir alltid förkyld runt slutet på april/början av maj.  Åkte och köpte en ny jacka, blått är det nya svarta har jag hört! Köpte dessutom nässpray, min näsa gör ont.. inte ok.  Lunchen är sänkt och jag väntar på att Sanne ska höra av sig, ska möta upp henne och dra till systemet som jag glömde innan och sen ska jag hänga en stund med henne :) mer än bra!  
Gillar vädret just nu och hoppas att det håller i sig hela veckan ut, och när jag åker till Växjö på torsdag, hade varit awesome :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0