Det går bra nu kompis

Somnade som en sten igår och sov hela natten riktigt gott fram till strax innan 12. Gud vad jag behövde det! 
Har sedan spenderat dagen med att plugga i ca 5 timmar, och det har faktiskt gott riktigt bra :) Ibland blir man stolt över sig själv och idag känns allting väldigt bra. Saker och ting börjar rulla på igen med plugg, mat och människor runt omkring mig och det gör mig glad. :) Att dessutom våren äntligen hittat hit gör bara saker ännu bättre med sol, att hänga undan vinterjackan och att bara kunna hoppa i Conversen, oh happy day! 
Nu är jag hemma efter ett antal timmar i skolan med Robert, det piggar alltid upp att plugga med människor. Även om man inte pratar hela tiden så är det skönt att bara sitta med ngn och ta paus emellanåt ett par minuter och bara skratta när det behövs. :) Robert är bra på det sättet!   Innan jag somnar infr morgondagens föreläsning så blir det mat, tv och sen läsande. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0