västgötagatan

Bra kväll på kåren i onsdags, håller mig alltid fast vid Robert. Det är tryggt och bra ;) Fick en del nya bekantskaper dock, alltid trevligt. :) en nollas flickvän b.la och en nolla i Hiddys faddergrupp, trevlans!
Torsdagen var ännu bättre, 3-rätters spontant med Hiddy på Jensens, göööött! Intressanta diskussioner och samtal som jag fortfarande ler EXTREMT mkt åt :D Sen hem till henne för plugg, snack och lyssna på Disney innan Rasmus kom med chokladbollar och sitt braiga sällskap!

Tenta igår, gick förvånansvärt bra trots att jag trodde att jag skulle totalfaila,, förhoppningsvis klarade jag den! Sen lunch med Hiddy, Linn och en kompis till dem innan jag köpte återinsparksbiljett, gött mos! Drog hem till Robert och hjälpte honom med hans essä i ett antal timmar och fjantade och skvallrade! Helvete vilket liv vi fick och vad awesome det var :D Mötte sen upp Sanne och hade henne hos mig hela kvällen och natten. Varma mackor, godis, film och prat! Kanonbra :) hon sov här inatt och ligger nu i min soffa och läser. Så himla underbart skönt att ha ngn annan hos sig, känns nästan lite som västgötagatan! :) det gör mig glad och varm!

Hade världens finaste dröm inatt, med massa pedagoger, sång, tält, Rasmus som toastmaster och som sjöng en av mina favoritlåtar för ett par år sen till mig, en Robert som var full-i-fan och visste om det, en Jocke och barndomsvännen Cecilia som kom! fick mig att gråta floder! Sen som grädden på moset smsade jag i drömmen med finaste bästavännen och skulle hem till honom på kvällen och bara ha kvalititetstid. Han saknade och tyckte om mig. :) åh vad jag saknar Joakim!

Idag har jag ingen brådska med ngt alls vilket känns otroligt skönt, inget plugg, ingenting. Ska njuta av helgen och tänka på min fina dröm och att fina Sannis är hos mig :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0