Underbart

Hade verkligen världens underbaraste dag igår!  Världens finaste dröm och förmiddag, häng med Sannis heeela dagen med bokläsning, mat, gossip girl, prat, film och allmänt mys :) Drog sen till Konsum och handlade tillsammans med Rasmus, jag och storebror hängde sedan och åt kött, klyftpotatis och vitlökssås, otroligt gott! Och som Rasmus alltid gör mig glad, det är så lugnt och mysigt och avslappnat att umgås med honom :) 
Sen kom Robert hem till mig också och då blev det kortspel och väärldens runtfjantande, det var extremt längesen vi var så flummiga allihopa samtidigt!! Massa konstiga skratt, låtar, samtalsämnen och igenom lyssning av ljudklipp. Extremt underhållande och roligt. :)   kl 4 imorse däckade jag i min säng imorse efter att ha läst en stund, efter en otroligt underbar dag. :)  Allt är så underbart just nu och jag älskar livet! 
 
Och hur snäll är inte världens bästa Robert? Som smsar och säger hur bra jag är hela kvällen innan han kommer? Att jag behöver höra sånt själv ibland och inte bara ge hela tiden. Att ngn tänker på mig för en gångsskull och värdesätter mig är så guldvärt och det är sånt jag behöver höra ngngång ibland. :)  
 
Dagen idag blir bra också, inget plugg idag heller då nya kursen börjar först imorgon, ska istället laga köttgryta och flytta över grejer till mina nya bokhyllor.  Senare idag/ikväll blir det Disneymaraton med Robert, Rasmus och Hiddy :)  fina grejer! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0