show time

Spenderat dagen på föreläsning med godbitar här och var. Varit glad hela dagen fortfarande sen igår, helt sjukt! Efter föreläsningen var det dax för show time, se vad det var för nått. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag att stanna där, inte för att det nödvändigtvis känns 100% rätt men för att jag behöver något eget och för att jag behöver sång, dans och teater i mitt liv igen! :)
Drog därefter direkt till Jockepockesmocke för att kolla hans nya lägenhet, det kommer bli skitbra för honom! Kanonfin lägenhet. :) sen kom Robert också och då blev det pizza på alcamo innan glass för dem på max och mjölk för mig xD cruisade runt lite och handlade sen lite på maxi. Avslutade sedan kvällen med X-factor på tv4play, bra dag! :)

Imorgon blir det städning och lite andra grejer. Gött att vara ledig och att redan vara förberedd i princip till föreläsningen på torsdag. :) blir därför kaaanske kåren på onsdag för att kompoensera förra veckan OCH för att det är awesome!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0