rensa

Haft bra dagar sen jag skrev sist, bra helg med mammi. :) föreläsning i måndags och sen häng med Hiddy. Igår pluggade jag i skolan, träffade Sanne, träffade Rasmus som lagade världens godaste potatismos och köttbullar till mig! :) det finns bara 3 människor som kan laga potatismos och det är pappa, måmå och Rasmus, awesome! :D Känslan i att se Rasmus laga mat också, det är en speciell känsla att se ngn göra ngt som dem verkligen kan och verkligen tycker är kul och är bra på :) fin känsla.

Sen drog jag hem Robert till mig, kände mig inte alldeles för glad så pratade en sväng med Robert. Det är så himla skönt att veta att alltid när man träffar honom så slutar det alltid med att man mår så satans mkt bättre och skrattar, ler och blir tillfrreds. Magiskt! :)

Skippade min föreläsning idag, sista innan tentan. Kände att jag gör mer nytta att plugga hemma då powerpointen ändå läggs ut på pingpong, Så blir att plugga idag innan en mer eller mindre lång sväng till kåren, tenta på fredag men måste hitta på ngt annat känner jag. Det får bli som det blir på fredag. ( jag vet att det inte låter som migl, men jag har lärt mig i Jönköping att man måste leva också. Även om det blivit så en hel den den senaste tiden ).

Har kommit underfund med att jag borde rensa i mitt liv igen, har personer som inte är värda min tid och dem borde rensas bort. Vissa är tuffare än andra att rensa bort men jag föredrar att lägga min tid på dem som vill lägga tid på mig och dem som faktiskt vill umgås med mig, som pratar mkt med mig och som väljer att uppskatta mig och mitt sällskap, PUNKT!

Nu ska jag plugga, äta fiskpinnar och bara la åt att allting löser sig bara man har bra människor runt sig :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0