Pohl

Det är rätt lustigt egentligen, hur ett samtal kan släppa iväg så mkt negativa tankar man hade och irritation jag hade för en vän till mig. Vid närmare tanke har jag gått och burit på dessa tankar sen i mitten på Maj, vilket är ca 5 månader. Helt sjukt!

Jag älskade samtalet med Pohl igår, hur jag kunde vara ärlig. Hur jag fick ärlighet tillbaka och att jag kunde säga allt jag ville och att han förstod. Han tog illa vid sig, visst det var min avsikt för att få honom att förstå men samtidigt hatar jag att se människor i min omvärld bli ledsna..
" Sara, du är världens underbaraste tjej och vän". Då blir man glad. :) en puss på det och två världslånga kramar, en klapp på kinden senare och lite hålla handen på det, vi båda behövde det efter ett krävande samtal. Vänner är viktiga för mig, och han är en av dem. Även om det inte alltid verkar så!

Haft en otroligt bra dag med Rasmus i x antal timmar med prat, Tarzan, täckemys, skitgubbe och svälta räv + hockey. HV vann seriepremiären mot Färjestad efter förlängning, gött Fasth! :) sen kom Robert också och kollade på " Låt den rätta komma in", en väldigt speciell och gripande film, jag mådde inte bra av dem. Usch, sorgligt och hemskt. Godis, cola och fina skratt. Bakmaskinen! :p
Nu är jag extreeemt pigg på cola vilket inte är ok ngnstans, ville sova tidigt inatt då jag sovit dåligt men det är ju som det är.. glad ändå :) finns så mkt att le åt just nu!
Mammi på ingång imorgon och då blir det en helg med ikea, mat, hockey, besök av mammas pojkvän, bilkörning och bara njuta av sällskapet av mamma :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0