Kinnarps

Haft en av de längsta dagarna på länge, spenderat dagen med att fixa bokhyllor, kolla hockey, köra bil och rensa min garderob och dagen är fortfarande inte slut, sjukt! Hemmapremiären var nice, gött att se hockey igen, längtat :D det är ngt särskilt med all dramatik kring den sporten.

Fick en mamma på besök igår och sen Olle en snabbis idag som kom med min nya säng, awesome! 1.20 nu, blir superbra :) köpte nya kuddar igår också, assköna. Så nu har jag typ en ny lägenhet då jag flyttat runt lite tavlor och sånt också.. känns nästan som jag flyttat. Gillar inte den känslan dock, men men..
Nu är jag otroligt trött i fötterna efter en dag med typ konstant stående och kringspringande överallt och lite småseg, HALLE FUCKING LUJA! :D sov 4 timmar inatt. hoppas på mer denna natten.

Imorgon drar vi A6, leta nya jeans till mig + Öb senare. Kaaaan hända att jag tar en liiiten kort sväng förbi akademibokhandeln/bokia på A6, who knows? ;) trots att jag inte får gå in där utan Robert, men lite bus är aldrig fel. Det kliar i fingrarna på mig trots alla böcker ståendes här hemma..

Nu vill jag ha kvällsmacka och film.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0