Disney 2.0

Igår var det Disneymaraton igen, 4 filmer till sedda. Bra grej!
Kuddkrig/toffelkrig drog igång sen och jag vann över både Robert och Rasmus, yeeeey :D Herren av soffan är jag!

Sov väldigt gott inatt för första gången sen i lördags, bra! Underlättar inför kåren och förfest ikväll, en vanlig onsdag. :) Idag får vi dessutom storebror med oss på förfesten, var ett tag sen pga inspark och hans pedsex nu. Jag har saknat det, en hel del. Så ikväll är det bara köööööör som gäller och det kommer bli grymt :) Ikväll är jag och redbull/vodka återförenade tillsammans med min kompis morgan och cola. Då blir det inget annat än bra!

Håller på att skriva i min dagliga bok om i måndags, det är en jobbig dag att skriva om. Jag har undvikit det i 2 dagar nu för att det fortfarande gör ont att ens tänka på, det gör väldigt långtsamt att skriva. Men det gör väll det ibland antar jag..

Nehe, middag stor på schemat nu. Köttgryta och kokt potatis, awesome!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0