bästa Rasmus

Mysigt med Disney i söndags, 4 filmer sågs och mkt skratt och sång blev det. Vi fortsätter på den linjen ikväll med finaste sällskapet i världen, :) Har även hunnit med en lunch idag med Robert, Rasmus och Bine, gott!  Sov dåligt i morse, låg och vände och vred mig halva morgonen och när jag väl somnade om på riktigt så hade jag en väldigt jobbig dröm.. hatar såna morgnar. 
 
Igår hade jag en väldigt crappig dag, hela dagen. Var nära att börja gråta, slå ngn och skrika rakt ut hela dagen. Hiddy kom till undsättning och umgicks med mig hela kvällen, tacka gudarna för henne!  Guld värt när ngn ser att man är ledsen <3    Skålen rann tillslut över dock och började gråta med henne i telefon, 
dagen blev tillslut äntligen bättre efter ett långt samtal med en person om anledningen till varför jag var ledsen. Ett jobbigt samtal, men ett behövligt sådant. Jag fick höra det jag behövde och nu är allting bra igen, jag är glad igen och allt är som det ska, halleluja!   Att prata med ngn och båda gråter är kanske ingen hit, men vilken härlig känsla det var på ett sätt att se fasaden spricka, att se känslan jag ville få personen att förstå. Hur sårad och arg jag var..  
Skönt också att få in ett par skratt senare på kvällen, äkta skratt för första gången på hela dagen. Så himla välbehövligt och så himla bra. :)  
 
avslutar detta inlägget med att ge lite creed till världens finaste och bästa Rasmus, jag har ofta en tendens att höja Robert mer än Rasmus har jag märkt trots att de är precis lika bra och precis lika fina och lika viktiga för mig.  Så finaste bästa Rasmus; tack för att du finns, du är bäst och jag tycker om dig så himla mkt. Tack för att du är du, att du lyssnar, alltid har ett leende på läpparna, alltid ett dåligt skämt på lager, för att du värdesätter mitt sällskap och för att du alltid har en kram tillgänglig. Bästa vän ♥
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0