Tacos + kareoke

Trevlig kväll igår med tacos på kåren med fina vänner, mkt skratt och otroligt mkt tokigheter!  Kareoke senare på kvällen också, jag var tillbaka på kareokescenen, den här gången med "Vill ha dig" då "Tusen och en natt" inte funkade.. :/   har dock gjort en betydligt mkt bättre prestation i mina dar men men, det är kul ändå :) 
Bishops och donken sen en vända och därefter Pipes med en häng med en hel del pedagoger.  Pedagoger är kärlek!   
Hade otroligt svårt att somna igår, var kallt i min lägenhet och för mkt tankar om kvällen, helgen och saker i allmänhet snurrade i mitt huvud. Jag blir frustrerad på mig själv ibland som har en tendens att tänka på saker när jag ska sova, måste lära mig att rensa det innan jag lägger huvudet på kudden.. 
 
Idag har jag storstädat min otroligt skitiga lägenhet.. usch! Men städning har inte varit den högsta prioriteten de senaste veckorna, och jag har heller inte varit hemma särskilt mkt då jag varit runt bland en massa vänner och mest i skolan. Så nu är det rent här. gött!  Ska sätta in saker i pärmar bara sen är allt färdigt. :)  
 
Ikväll hänger jag med finaste Hiddy :)  pratpratpratprat tills vi inte orkar med, dega i soffan och sen ska jag laga middag till oss också!  Kanoners. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0