Sväva på moln

Gårdagen var verkligen helt perfekt! Inte nog med att jag har haft en pluggfri helg utan dessutom fick jag sova ut och igår var jag dessutom och storhandlade ( blir allt mer bekant med Willys) och hade därefter grabbkväll tillsammans med Robert och Jocke :) Vi har bokat resa nu!! 5 Januari sticker vi till Gran Canaria och har det skönt en vecka, vi tar dessutom Rasmus med oss :) kan det bli annat än bra!? Tror inte det. :) Svävade på moln över många saker igår, en av dem sakerna var såklart resan och en annan av dem var fint sms och goda nyheter för framtiden! Känner att livet vänder igen vilket är alldeles fantastiskt bra!

Idag har jag varit glad, skola i 1.5 timme och sen hjälpte jag Rasmus att handla + apoteket då han är sjuk. Var även på banken och fixade alla pengar till Jocke för resan, så det är fix och färdigt. gött. :) kvällen har sedan spenderats med Robert och Jocke och sett två konstiga filmer ; A dangerous method och The cabin in the woods. Sjuka filmer..

Imorgon är det tisdag och jag är ledig som vanligt, tvätt och C-uppsatsplanering är tanken förutom att sova gott såklart, ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0