Ryhov

Spenderade hela dagen igår på olika vårdcentraler och akuten, kl 12 var jag hemma i min säng igen. Men kunde inte sova, hade för mkt tankar och känslor i huvudet. Sovit dåligt hela natten och morgonen då magen krampat efter dåliga mat och vätskekontroller, men det är sånt som händer. Idag är jag ledig och det blir inget kåren ikväll. Har alldeles för mkt plugg att ta igen och jag är verkligen inte på humör för det alls.
 
 
Nivån blev oerhört låg på sjukhuset igår, "titta på min mage när jag sjunger då" - Hiddy " det är ju det vi har gjort i 2 minuter nu, finns liksom inte så mkt annat att titta på" - Linn Jag skrattade så mkt att jag grät, jag skrattade åt detta enkla i säkert 15 minuter. Inte roligt egentligen men utan mat och vatten på 10 timmar med en massa oro och en massa sittande så blir man övertrött och då är minsta lilla roligt. P
 
USS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0