Oktober

Hämtade mitt ljudsystem och Bolle på vägen och tog sen bilen hem till Jönköping.  Simon kopplade sedan medans jag städade min extremt skitiga lägenhet, förstår inte hur en person kan göra en lägenhet så skitig.. iochförsig så är det få ggr jag är ensam i min lägenhet så det är oftast fler som skitar ner den men ändå. :p 
Mös järnet med Robert på kvällen med fajitas, fruktsallad, X-factor och massa prat och fjantande. Ibland undrar jag vad är för fel på oss, ibland går saker och ting överstyr alldeles för mkt.  Dog på kvällen " Robert du behöver inte sälja in dig hos mig " " Det har jag väll redan gjort"     Heja! 
 
Dagen igår var blandat, heldag i skolan, fix med HJ-kortet äntligen, föreläsning där jag rodnade för första gången på jag vet inte när! Trodde verkligen den tiden var förbi, men icke..    Sen Showtime på kvällen, improvisationsövning, fun :) Sen blev det att lära sig att spela Monopol igår, och tydligen hade jag en djävulsk nybörjartur för jag vann ;) SCORE!   Många skratt, pickar, hopgaddningar och en massa vatten och godis.  Hoes before bros ;)  
Tänkte en hel del på förra veckans gräl igår också, eller gräl är kanske fel ord. Vet inte vad jag ska kalla det. Det är frustrerande att behöva ha det i bakhuvudet när man vill gå vidare. Jag är glad och mina känslor för personen har inte ändrats för 5 öre, men det är tilliten som är ganska skadad för tillfället. Och det gör mig ledsen, och det är irriterande att mitt huvud vill slänga dit pikar titt som tätt utan att det är avsikten egentligen. Men men.   som vanligt så älskar jag mitt eget ordspråk som jag skrev när jag var 14-15 och fortfarande använder och känner ibland : " Såren som sys ihop ömmar ändå"   
 
Idag har jag sovit länge, tvättat och sen hjälpt en av mina nollor med en bokanalys. Spelar musik i mina högtalare sen jag kom och pluggat och druckit en kopp te.   Strax kommer Robert och myser tillsammans med mig en stund. :)  ledig imorgon som vanligt och på kvällen blir det kååååren! 
 
Dax för en kopp till!  btw, hur sjukt är det inte att det är Oktober nu!?  Sjukt, men jag älskar det. :) Tror att Oktober är min favvomånad faktiskt tillsammans med maj med mörker, filtar, te, duntofflor, löv som skiftar färg och regn. :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0