kaos

Det är lite kaos i mitt känsloliv just nu, ligger efter mkt i skolan men försöker ta igen men det gör mig lite frustrerad på mig själv. Dessutom är det otroligt mkt som händer runt omkring mig med mig själv, mina vänner och med min släkt. Saker som jag inte direkt kan styra över och saker jag heller inte vill styra över..
men antar att det var dax för en liten sån downgrej nu, jag var väll för glad alldeles för länge..:p

Ser iaf otroligt mkt framemot nästa onsdag för då är det återinsparkssittning och träffa alla fina nollor och faddrar igen och ha en fin kväll och förhoppningsvis en bra sittning och förfest tillsammans. :) bekvämt att förfesten är hos Robert i källarn ;)

Nu ska jag ta mig i kragen och bege mig för att hälsa på finaste Hiddy! Ikväll spenderar jag kvällen med 2 av Jönköpings finaste grabbar, Robert och Jocke :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0