källaren

Hela dagen igår gick åt till plugg.. tråkigt men sant!
För att rensa hjärnan begav jag mig sen hem till grannen i källaren och levde lite rövare i cirkus 5 timmar, miner, egopics, seriösa samtal och massa skratt. Som vanligt :) 3 på morgonen gick jag hem för att få 5 timmars sömn inför dagens pluggande på biblioteket med 3 klasskompisar. Jag måste lära mig att gå hem från Robert asså.. jag kan inte fastna där till tidigt på morgonen jämt. :p även om det är himla kul, tiden bara springer ju iväg..

Plugg i skolan med en massa skratt, prat och liknande. Är lite klokare inför tentan nu iaf, gött! Halvpowernapa framför Gossip Girl en stund nu är tanken med lite mat innan man beger sig till Mia på förfest innan kåren, jag är dock nykter ikväll pga tenta imorgon kl 13 och ska försöka gå hem tidigt, wish me luck! Dock är jag trött as hell och inte alls taggad men det rådar nog colan och redbullen bot på, knäskyddet är med mig idag också!   Önskar att jag kunde ut och gå en sväng idag då vädret är asgött men då jag kom hem för ca 40 minuter sen och ska iväg sen så hinns inte tiden riktigt till.. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0