Hjärtat blöder

Otroligt rolig kväll med Vildarna igår! Förfest hos Robert med roliga samtal, catching-up med alla och många skratt. :) Sprang till bussen och sen sittning som var bra.  Det suger dock när man vill glädjas för ngn annan men att man inte kan för att det gör fysiskt ont att se personen, hjärtat bara blöder. Men man måste vara hård också även om kroppen inte vill vara med alls, det var fysiskt påfrestande att hålla sig undan hela kvällen, usch..    Sen häng ute en stund efter lite samtal med Pohl, ibland är han himla bra faktiskt!   Kåren i x-antal timmar med finaste vildarna, la familia och kärleksgruppen. Toppen! :)  mkt alkohol blev det och en hel del samtal med folk man inte pratat med på alldeles för länge, bland annat Isabelle. :) älskar att Pohl hakar på 5 6 7 8 när orginalen inte är i närheten, det är awesome att en människa startade detta för 1 år sen och sen har flera st hakat på och ramlat in efter hand, grymt roligt!  efter en känslosam sista "Stad i ljus" med finaste Robert, man klarar allt bara man är två <3  så blev det efterhäng hos honom med Lejla och Jimmie, en massa massa massa Phil Collins vilket var mysigt :) rethostan var med mig också, kom från ingenstans.. jag höll mig dock till vatten då jag hade bokseminarium idag kl 9.  
 
Kl 5 imorse gick jag hem och sov 2.5 innan skola, jag och Charlie bondade en smula, trevlans. :) Har sen dess vilat och hängt med Sabine en vända ikväll, gött att se henne igen! En massa prat har det blivit om saker vi missat, fina Bine <3    Om en stund kommer Robert och kollar på Eclipse tillsammans med mig, Taylor Lautner :D Imorgon är jag ledig som vanligt på fredag, himla bra! Plugga står då på schemat och SOVA! Ska bli himmelskt och imorgon skiter jag i att ställa klockan för första gången på mkt länge.. skööönt :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0