Genom eld och vatten

Det finns människor man skulle kunna göra vad som helst för, som man ställer upp för oavsett vilken tid på dygnet det är eller vad det gäller.   Hiddy är en sån människa för mig, vi har inte känt varandra alls länge men under den tiden vi känt varandra så har vi kommit varandra otroligt nära och umgås eller hörs varje dag. 
går var inget undantag, jag fanns vid hennes sida hela dagen utan ngr som helst problem för att jag vet att hon hade gjort samma sak för mig och jag behövdes.  I såna situationer lägger jag gladeligen allt åt sidan och bara är där, ger kramar, tröstar och finns tillgänglig att prata och muntra upp.   Jag kommer alltid att finnas tillgänglig för henne vad som än händer, finaste älskade Hiddy <3 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0