Det svider något djävulskt

Mysig förfest hemma hos mig igår, vi var inte många men det gjorde det också mysigare :) Kåren i regn, gamla vänner man inte sett på länge och fick stora och långa kramar ifrån! Kåren <3
Vi stannade där till 1 tiden då det var taxi hem och sen hem till Hiddy en vända och mös i soffan med filt, söta samtal och komplimanger. Dalviksfolket <3

En bra kväll även om mitt huvve var ngn helt annanstans, mitt huvud fastnade av ngn konstig anledning i förra veckan och det gjorde mig ledsen. Särskilt när jag såg personen igår, då blev jag ännu ledsnare och det gör inte saken lättare när det är frekvent många möten heller under hela kvällen, usch. Jag är inte arg, bara ledsen. Otroligt sårad fortfarande och jag har fortfarande svårt att wrap it around my brain, hur och varför? men livet går vidare, även om det tar tid.

Idag har jag varit på en intressant föreläsning som piggade upp med ögongodis och intressanta samtal med dessa, toppen! Sen har jag vilat i min soffa och är strax redo för mys med scones och te hos grannen Sparkle, se hur de bor :) och sen ska jag mysa med Hiddy! Film och prat, toppen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0