Det blir aldrig samma sak

Det är inte samma sak även om man vill tro det. Även om det går mer eller mindre bra med tillvaron som den är nu och att spendera tiden på det sättet så är det inte samma sak som om det hade varit som det alltid har varit. Jag är nöjd, fast samtidigt inte..

saknar dig, mer och mer hela tiden och jag blir idiot på det. Hade velat bli riktigt rosenrasande arg och ta ut alla mina känslor och tankar på ngn och bara stå och skrika på ngn. Och sen springa tills jag inte orkade längre.. som jag brukade göra när det rasade.

Kvällen igår var bra med häng hos Jocke, skönt att få rensa lite och att få lyssna på ngn annan! Imorgon spenderar jag tid med Sanne :) + pluggar. Ev städar jag efter att jag kört fläskfilegryta.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0