can't stand it

4 damn weeks, time flies.  Det är komsiskt hur en människa kan påverka en så mkt, har varit ganska timid de senaste veckorna och blyg och inte riktigt den där tjejen som jag annars är som är väldigt framot och syns, hörs och som gärna pratar.   Lustigt att man kan påverkas så mkt av saker och ting att ens personlighet kommer lite i skymundan. 
 
Nu är jag trött på att vara sentimental och ledsen i mina inlägg så det är det absolut sista jag ska skriva :) 
Igår på eftermiddagen var Sanne här och mös tillsammans med mig, guldvärt!  Sen spenderade jag kvällen ensam för första gången på jag vet inte när. Hann även med ett telefonsamtal med mamma, det längsta vi någonsin haft tror jag på 20 minuter.. ibland är det skönt att ha sin mamma på avstånd så hon mer eller mindre tvingas lyssna när man väl hörs av!  
Skola 13-18 idag, nu är jag helt slut i huvudet och ska äta kvällsmat. Resten av kvällen bli väldigt lugnt då det är plugg som gäller hela dagen imorgon, how fun :p   
 
PUSS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0