behind these hazel eyes

Bra kväll på kåren i onsdags, nyktert är awesome ibland! Kväll med intressanta samtal och en tjej hög på cola.. jajamen!
Tentan igår tror jag gick bra, det kändes bra eller helt ok iaf. :) sen drog jag hem till Simon för att hänga med honom hela kvällen; pizza och 2.5 film, 2 favvofilmer och en Neil Patrick Harris film. Kan det bli bättre!!? Simon känner mig helt klart. :) han är den vännen jag känner mig mest avslappnad med och så kommer det alltid vara, hemma hos Simon blir jag bara lilla vanliga Sara och det finns inga förväntningar på mig för 5 öre, så skönt!

Idag har jag sovit ut och njutit av min lediga fredag till fullo med en massa musik på hög volym I love it! Min pluggfria helg har börjat, den första på länge. :) Nu ska jag dra iväg för en tacofredag på kåren ; tacos, kareoke och hänga med fina vänner och pedagoger, how awesome!? :) och dessutom, Hiddy är med oss igen, så megafuckingjäklaawesomebra <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0