3-rätters middag

Bra kväll igår, 3-rätters middag med Robert, Roberts bror och hans fästmö. God mat, skratt, historier, musik och vin. Myspys :)
En vända till Olerys också där många saker hände, dör lite på det när jag tänker efter. En drink som spilldes, träffade vän i baren och på toa, ett påhopp om ngt helt orelevant med tanke på hur det är självklart hur situationen är, ett samtal med Roberts bror och en kille som tydligen inte var tillräckligt bra för mig så fick bli Roberts ragg den kvällen.. heja heja :p Somnade vid 4 efter att Robert begett sig hem.

Varit en extremt seg dag, en kebabtallrik har förtärts och en film blivit sedd tillsammans med Robert. :) gamla ljudklipp har också lyssnats igenom, himla underhållande! " Nu blev det öm där" " Pattklapp" " Vill ni inte mjölka med mig" "HMMMM" och tusen andra grejer, vilka minnen. Herregud! Sinnessjukt att det bara är ett år sen, tiden går fort när man spenderar tid med människor man tycker om, helt klart.

Nu ska jag bara läsa, imorgon blir det en massa massa plugg med både böcker och film. På kvällen träffar jag Hiddy som varit i Skövde hela helgen tillsammans med Rasmus och andra pedagoger, trevlans värre!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0