Twilight

När alla andra drar ut och festar ikväll så håller jag mig hemma, är i desperat behov av att plugga så att kåren fick klara sig utan mig ikväll. Trots att det är onsdag, ;) Blir att ligga under täcket och läsa ut Twilight istället till C-uppsatsen, man kan faktiskt ha det sämre!

Kvällen igår var toppenbra, Robert sällskapade mig och vi pratade om helgen, fjantade runt och hade oss. Myspys :)
Hade en fin dröm inatt också, skulle åka in i fängelse av ngn anledning och fick frågan av en av mina bästa vänner; " Får man hälsa på dig eller blir det bättre om vi ringer till varandra/skriver brev/hörs på fb?" Och sen världens största kram som ingen av oss ville släppa, fina grejer!  Grabbar är det bästa som finns :)

Nu tillbaka till vampyrerna och deras stundande baseballmatch!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0