Tomtevaka 2012

Gårdagen var fantastisk, jag var så satans jävla glad heeela dagen och hade sån otrolig överskottsenergi så det var inte klokt! Det finns många anledningar att vara glad just nu och jag mest bara ler och spricker av alltihopa :D

Spenderade dagen med att ha överskottsenergi, fick för mig att städa mitt i alltihopa och sen middag hos Hiddy :) och sen på kvällen kom Robert och tjötade en stund. Svårt att sova inatt, big surprise. Hoppades att jag kunde det men min sovaxel var totalt uppfuckad och ville inte.. :p

IDAG är jag så galet taggad att jag tror jag spricker. Förfest hos mig om ett par timmar, sen kör vi tomtevakasittning och sen kåren heeela kvällen och natten med alla fina pedagoger! Åh det finns mkt att glädjas åt idag känner jag. :) OCH VI HAR SNÖÖÖ! Galet awesome :) euforin bara sprutar idag och jag känner mig jäkligt euforisk!

Nu ska jag kolla veckans glee och lugna mig lite :) ååh kvällen kommer bli magisk! ( för denna tomtevaka ska jag fan i mig minnas )

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0