Tjokk och Tjock

Tomtevakabiljett är fixad till den 30 november, awesome :D  Tomtevakan är knas och förbannad roligt, hoppas på en lika rolig kväll och sittning som förra året!  Pluggade sedan till 15.30 innan jag gav upp och drog hem en snabbis, hämtade sen upp Tjock vid tåget. :)  vilken känsla det var att se en av sina äldsta vänner igen, fina Magnus!  Tjokk och Tjock var återförenad för en tag. :)   Vi drog sen hem och tjötade, lagade mat och spenderade kvällen med att slökolla på tv och bara prata, toppen :)   Somnade hyfsat tidigt och fick mina 10 timmars sömn, fick förmiddagspromenad när till tåget också när Magnus skulle hem.  Grymt trevligt att ha kära Magnus här! Det finns få människor som varit med mig under de flesta perioderna av mitt liv, han är en av dem. Tack och lov för det. :)    Det är en stor lättnad också att känna att den gamla Sara finns kvar, de visentliga bitarna iaf som sedan blandas med den nya Sara, och det är en perfekt kombo! :)    att träffa Magnus var precis vad jag behövde! 
 
Nu är jag lite seg efter en dusch och ska försöka bara ta det lugnt idag med bok och film. Ikväll blir det lite spelkväll hos Sparkles. Känns som lagom aktivitet idag, är ganska död efter en lång vecka så det blir fint att bara umgås. :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0