Tisdagshäng

Hade en hyfsat effektiv dag igår då jag tog hand om småsaker och fixade med c-uppsats. På kvällen hade jag och Robert vårat vanliga tisdagshäng med väldigt random men intressanta diskussioner, det är väldigt skönt att ha ngn som man kan bolla tankar och åsikter med om allt möjligt!  Från en boll till en annan ;)   En del anekdoter blir det ju alltid också såklart.  :)   Dessutom ringde Emil när jag var hos Robert, trevligt att prata lite med honom och gud vad vi missat grejer!  Förhoppningsvis ses vi en vända på lördag då jag tar en helg hemma i Växjö för att träffa släkten och fira mamma som fyller år på måndag!      
Efter hänget hos Robert drog jag hem och sov, vaknade med huvudvärk idag. Gillar inte att min kropp hinner ifatt allting nu och har bestämt sig för att säga ifrån, vara seg och inte må bra. Jävlar kaos!  
Plugget är därför sådär idag, ska försöka läsa i Twilight är tanken bara inför c-uppsatsen, sen kommer min kära ex-sambo Bolle och hjälper mig med att koppla lite grann. Dessutom ska jag bjuda på middag. :) kommer bli mysigt att ha Bolle här en stund, saknar att ha honom boendes här ibland..     Senare drar jag och Simon till Sabine på lite lugn förfest innan kåren, toppen toppen! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0