Taylor Lautner

Såg Breaking Dawn part 1 med Jocke igår och fick fajitas, gott! :) Inte alls samma sak utan Rasmus dock, och ingen vitlökssås.. :/   men middag är alltid bra att få och fajitas är gott! 
Sen drog vi för att möta upp Robert och se Breaking Dawn part 2.   vad fan ska jag säga!? Det är inte årets bästa film, för det är fortfarande Hungerspelen, men, det är en fantastisk film!!  Det är heller inte den bästa i serien, MEN, den chocken jag fick på det ändrade slutet, jag trodde jag skulle avlida!  Kunde inte stänga munnen.. haha!  
Dock har dem inte med mitt favoritskämt i hela serien, det gjorde mig lite besviken. Men det finns mkt humor i denna filmen ändå, dog på flera grejer flera ggr om :) tänker dock inte spoila för den som inte sett filmen! 
 
Jag satt i 2 timmar och blev varmare och varmare och RODNADE, hur pinsamt är inte det!?...  jag rodnade till en film i 2 timmar. :o   Men denna fantastiskt snygga, sexiga och duktiga Taylor Lautner.. asså.  Säger bara en sak; RAAAAAWR!   Sparken jag fick i magen var ju inte nådig. :p 
 
Efter filmen drog jag hem till Robert och såg Paradise, sen kom Hiddy och då spelade vi lite TP.  Jag var extremt trött när jag kom hem vid halv 2 men kunde inte sova, hade för mkt i huvvet. Varför kan jag inte somna? Blir irriterad på det, haft flera dagar med det nu.. 
 
Idag MÅSTE jag plugga, fick mail av Zlatan som vill ha del 1 klar till den 5 December, känner mig körd as hell. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0