Storebror

Sov som världens stock inatt, 12 timmars sömn fick det bli. Dock hade jag mardrömmar på morgonen om skottlossning och gud vet allt, men jag hade fina drömmar också.  Dagrester är fina ibland. :) 
Har spenderat dagen med att slöa och sen ha möte med Zlatan om C-uppsatsen tillsammans med Sandra, känns lite bättre nu när ämnet är mer begränsat och jag har lite mer koll på vad jag faktiskt ska göra, är en aning mer taggad nu!  Sen drog jag hem och käkade tacos med storebror, kollade Glee och har fjantat runt på youtube i alla dess former heeeeela kvällen lång. :) göttans!  Många skratt, fjant och bara prat om saker som behövs.  Han knäckte även min rygg innan han gick hem för en stund sen, skööööönt :) Slipper jag tänka på det på ett tag, har blivit en grej sen Turkiet att jag måste knäcka min rygg emellanåt då den har varit väldigt stel de senaste året pga skadan i nacken. Och eftersom jag inte kan göra det själv så är det skönt att andra kan! 
 
Har gått runt med tanken idag att jag är glad över att jag har så fina människor i min värld, att hjärtat ibland känns för litet för alla fina känslor jag har för människor runt omkring mig. Mest går runt och ler hela tiden dumt för mig själv, härlig känsla och jag har saknat den väldigt mkt. :) blir rörd av vissa saker människor runt mig säger också! 
 
Imorgon gör jag revolt och ställer inte klockan, mest för att jag inte har ngn tid whatsoever att passa imorgon och det känns underbart skönt.  
 
GODNATT ALLA FINA
(bjuder på den skönaste låten på länge, så kul kan man ha det när man är flummig och hög på cola och har en annan flummig människa bredvid sig! ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0