Sova säng säng säng

En knas dag igår som hette duga. Fick antydan till migrän sen igår så medicinen fick åka fram tillsammans med en låååång dusch medans dem började verka. Tvkväll i sängen fram till halv 9 då jag totalslocknade, vaknade till vid 10 av sms och somnade sen om och sov heeela natten och morgonen fram till klockan ringde vid 10. Snacka om att jag behövde sömn!

Att vakna i bra tid och att dessutom se att man fått fint sms gjorde mig glad! Det finns mkt som gör mig glad idag, och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta på vissa saker och ting. :)
Imorgon är det tomtevaka, något som jag sett framemot samtidigt som jag fruktat det hela hösten. Med förra året fortfarande färskt i minnet är jag väldigt försiktig med vad jag ska tycka om imorgon men jag är fruktansvärt taggad!! Det kommer bli en otroligt lång men bra dag och kväll :) awesome!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0