Luckiest girl

Det är så otroligt mkt som händer just nu, med väldigt mkt!  Igår var det mys hemma hos mig, tanken var att det skulle blivit kåren men jag och Robert tog sen beslutet att nee, vi drar hem och chillar istället. :p    Börjar vi bli för gamla?  Svar ja..     Så vi + Jocke mös istället med en massa roliga bilder och bara pratade ett par timmar istället. :)   Har haft världens längsta dag idag, med informationssök inför c-uppsatsen kl 9, sen klipptid där mitt slitna hår klipptes bort, halleluja!  Och sen tillbaka till skolan för att plugga till c-uppsatsen i ett antal timmar, halv 7 kom jag därifrån..  Därflr är jag ganska rejält seg, särskilt då jag enbart sov 6 timmar inatt och det var inte sköna timmar heller utan ganska orolig sömn. Vet inte varför..  
 
Ska resten av kvällen enbart komma på 1-2 filmer inför c-uppsatsen. Gillar när man bestämmer själv vad man skriver om och sitt material :) Särskilt när det är skönlitteratur + filmer bland annat. Semester!  Eller inte, men nästan ;)   
 
Köpa tomtevakabiljett imorgon + plugga i skolan för c-uppsatsen igen. På eftermiddagen/kvällen så kommer Tjock och hälsar på mig :) ( Magnus), kanon! :)  var 1.5 år sen vi sågs så ska bli trevligt. Så ett dygn tillsammans med en av mina närmaste vänner från förr och min äldsta killkompis :) super!  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0