Ingen får mig att le som du

Igår var en sån där magisk dag. :)  Pluggade lite och sen så gick jag ner till Bine och Hjalle och drack te och åt hallongrottor som Bine bakat! toppen :)   Efter ett par timmar drog jag hem till kära Rasmus för bästa vän-mys! 
Väldans massa prat, youtube,dansband, vem kan slå Filip och Fredrik och massa skratt! :)  finaste bästa vän.  Ingen får mig att skratta och vara så glad som honom. :)    "Jag måste ta upp mitt bacon från källarn"  "va!?"  "Jag menar mitt Gameboy"     Asså... ibland är inte hjärnan med ngnstans! 
Kl 6 imorse gick jag därifrån efter att ha diggat dansband.. vad höll jag på med!?   Somnade 7imorse och är därför tröttare än vad jag kan minnas att jag någonsin varit.  Helt sinnessjukt!  Men, det var värt det, alla ggr. :) 
 
IKVÄLL, ska jag ÄNTLIGEN få se Breaking Dawn part 2!!   Robert och Jocke ska stå ut i 2 timmar tillsammans med mig, toppen! Är så satans nyfiken på det ändrade slutet som alla snackar om.. Äntligen får jag min nya Taylor Lautner-dos! :D 
Drar till Jocke om en stund och käkar fajitas och somnar i hans soffa en stund innan bion och ser Breaking Dawn part 1 ( han har inte sett filmerna innan i lördags).   Så får se min favvoscen i den filmen idag, yeeeey! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0