Hugga

Hade en bra dag igår, en ensam dag då jag fick tid att bara vara och slippa tänka så mkt. 
Fick ett telefonsamtal av finaste Martin; " Sara, jag visste inte att du sjunkit så lågt när det gäller smak på killar", tack för den känner jag, ;)  Senare på kvällen kom finaste Robert förbi och tjötade en stund om saker och ting som behövdes. Ibland behöver man prata om saker som inte är så roliga också.   Halv 2 gick han hem och jag gjorde mig redo för att sova, spelade lite på mobilen och plötsligt knackade det på balkongdörren.. och där står Hiddy!  Full och glad i hågen och är allmänt söt. :) haha.   finaste Hiddy <3   "Jag ville bara krama lite på dig och säga hej, för jag tycker om dig"   haha, söta!   Hon är jäkligt klok när hon är full också för hon har kommit underfund med varför jag har börjat hugga så mkt på henne, inte bara för att vi har blivit avslappnade med varandra utan också för att jag inte har kunnat hugga på ngn på väääldigt länge då det inte varit läge.    Hon är fan smart hon! Då har jag liksom fått ta supstitutet av den jag umgåtts mest med och som jag har kunnat hugga på, och det har varit hon. 
Hon är inte dum hon! :) 
 
Idag har jag gjort korvstroganoff för första gången, det blev himla gott! Nu vet jag att jag kan laga det också, (y)  
resten av dagen kommer spenderas med plugg inför det gemensamma plugget på bibblan imorgon.  Gött att kunna plugga med folk även om man inte skriver om samma sak. :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0