Don't you dare

Pluggade igår efter att ha hämtat en bok på bibblan, sen på kvällen drog jag ner i källaren för veckans sedvanliga tisdagshäng :) äggmacka och en massa massa massa prat om saker och ting.   Vissa saker vill man inte ens tänka tanken, vissa saker är otänkbara.  Ibland slår det över med saker och ting, saker som plötsligt dimper ner i knät på en, som man inte kan kontrollera och som man känner sig helt maktlös i.  Du skulle bara våga..  För då bryter helvetet ut totalt och 2.5 års inbäddad ilska kommer fram i ett psykbryt. Det kan jag lova! 
2.5 timmes kaos, och det ständiga mantrat "Jag kan inte.. ".  Att gå från lugn till förkrossad, till lugnt till förkrossad igen var en av de jobbigaste nätterna jag har haft..  
 
Halv 6 imorse var jag hemma, pluggade lite och somnade sedan helt utslagen med min nalle vid halv 7. 13 var jag vaken igen, sumpade min tvättid men det får vara.   Tanken skrämmer mig fortfarande som ngt jag aldrig tidigare känt och det krossar mitt hjärta vid minsta tanke på det.  
Idag ska jag plugga men har inte kommit igång ännu då jag har ont i huvudet och var tvungen att ta itu med andra saker för att fungera. Måste dessutom äta, har inte ätit sen 10 igårkväll.. 
 
nehe, duschen kallar på mig och mat också.  Allt löser sig, det måste det. Så länge jag har kraft och ork så tänker jag göra ALLT för att undvika denna fruktansvärda händelse. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0