Det är dax för fredagsmys

Hade en bra kväll med Sanne igår, middag, prat i massor, på spåret och filmen "The Vow". Mysigt. :) det sköna med Sanne är att vi behöver inte prata hela tiden utan kan vara var och en för sig och ändå vara tillsammans. Jag kunde därför smsa större delen av kvällen med fina människor och kolla på film samtidigt som jag pratade med Sanne, perfekt fredagskväll! :)
Sov dock ganska oroligt inatt, kunde inte sova för jag tänkte på alldeles för mkt saker; bland annat c-uppsatsen. Stressen bara kryper i mig..

Lugn start på dagen idag med frukost, vinterstudion och en trött Sanne och en halvpigg Sara. Promenad har hunnits med också då jag fick lite panik i kroppen då all stress och alla tankar kom fram, så Sanne drog ut mig en vända. Skönt! Det är så man hanterar stress, helt klart.

Nu ska det sättas igång och pluggas lite drygt 1.5-2 timmar, sen pyser jag hem till Jockesmockepocke och dricker te och bara är i hans soffa. Planerade att vara ensam ikväll men det vill jag inte längre så fick ta min tillflykt till Jocke, passar mig perfekt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0