Dansa pausa

Att komma hem igår var himmelskt, att bara sitta på bussen hem gjorde mig glad; massa musik i öronen och att tänka på mitt liv i Jönköping som gjort mig lyckligare än vad jag varit i hela mitt liv!  Även om det händer saker och ting så är det min första punkt i tillvaron och jag skulle inte byta bort den för allt i världen, människorna i Jönköping hade jag hellre aldrig bytt bort, oavsett vad som händer. 
 
Spenderade kvällen igår med att kolla ikapp alla mina serier, packa upp, äta kvällsmat och sen blev jag megatrött. Läsa Twilight innan sängdags, börjar känna mig en aning stressad inför C-uppsatsen nu, försöker läsa så mkt som möjligt men det är svårt att hinna ändå tycker jag. Var finns disciplinen från gymnasiet? 
 
Idag var jag uppe tidigt för att vara mig, läste ett kapitel i Twilight och sen somnade jag om en stund till. Unnar mig att sova lite då helgen inte innehöll så mkt sömn, trots att jag lämnade tankarna hemma så hann de ifatt mig på nätterna. Bra iochförsig för det har gjort att jag kan släppa taget om saker och ting! :) 
Nu är även min otroligt skitiga lägenhet städad, toppen.  Ska läsa en stund till innan kvällsmat och dusch, sen spenderar jag kvällen med den finaste vännen i världen och har tisdagshäng som vanligt :) kan inte bli bättre!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0