Babysteps

Tog en sån där riktigt slappardag igår med mysteriet på greveholm, jul i kapernaum och andra grejer. :) På kvällen bojkottade jag min ensamkväll och spelade kort med Robert och Rasmus istället. Mkt roligare. :) som vanligt vinner jag ingenting.. Rasmus vann fan alla 3 spelen igår. inte ok! Börjar misstänka att han fuskar..
Därefter drog jag hem och försökte trötta ut mig, somnade tillslut vid 3 på morgonen.

Bojkottade min tvättid idag och tar den imorgon istället, ska sitta och plugga ett par timmar med Hiddy på HLK nu istället, känns som ett bättre beslut med tanke på att jag bojkottade plugget igår.
Jag är världens gladaste människa idag, jag gillar att livet står på + igen :) och det med mkt + dessutom! Gillar den glada Sara, allt blir mk lättare och roligare då :)

Stockholm stockholm stad i världen.. jävla låt att få på huvvet!
Nu hör jag Sannes röst i mitt huvud; MEN SARA PLUGGA DÅ FÖR HELVETE! Eller Roberts för den delen; SARA JONSSON, PLUGGA NU DÅ!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0