5 6 7 8

Vilken galen kväll igår! Förfest hos finaste Jocke med en massa människor och sen kåren i ett antal timmar, men vilket kaos! halv 1 hamnade jag hemma hos finaste Robert och blev kvar till halv 3.  Så många sms och samtal igår, fina samtal och sms för visso men ändå..   Tydligen failade jag med en puss på munnen som istället blev en puss på näsan, heja mig! Hålla handen hanns med under kvällen också, jo men visst serru! Minnesluckor? En aning.. men jag hade jäkligt kul iaf ;)   det säger alla andra med.   5 6 7 8 levererade som vanligt och denna gången med båda favvograbbarna, det var längesen!
Och jag fick säga ett par saker som jag ville få sagt, det gillar jag. :) Kvällen slutade lite i tårar men det är sånt som händer.    Bra kväll iaf :)   Snart tomtevaka också, gillart!  
 
Idag är jag riktigt äckligt trött och varit hela dagen, har iaf lyckats skicka iväg ett PM och pluggat lite i skolan. Träffat Hiddy en vända och sen pratat med måmå.  Nu ska jag bara dö i soffan resten av kvällen framför Jul i Kapernaum. mysigt! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0