Tove

Träffa världens bästa Tove idag och få dryga 3 timmar tillsammans med henne, oslagbart! Blev påmind om varför Växjö har sina fördelar och Gud vad jag saknat henne!! 6 månader är alldeles för lång tid.. Prat om ditten och datten och många skratt med både seriöst och oseriösa inslag, fina Tordis! :)

Middag och prat med mammas jobbarkompis Olle som jag känt sen barnsben och som sett mig växa upp, han är så himla klok och snäll och är glad för min skull och stolt över mig som är duktig och pluggar :) hockey på stars and stripes med 3 av mammas kompisar till sen och Växjös sötaste kille och trevligaste för den delen i närheten, kan sparka mej själv för att jag därifrån när han satt i baren ensam.. Men jag har inte sånt mod när jag inte har druckit alkohol TROTS att jag hade ev kväll då jag faktiskt kände mig och var snygg. Men fint ögongodis att titta på iaf, himla snäll också :)

Nu är jag hemma och mamma och de andra gick vidare, inte alls sugen på att följa med och är alldeles för trött efter en lång dag. Imorgon ska jag träffa saknade Johanna och ev pappa också, hoppas! Växjödagarna är fullproppade men jag gillar det så länge man omger sig med människor som ger än en massa energi!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0